سونیک در سن دیگو Comic Con 2017

سگا اطلاعاتی در مورد برنامه هایش در SDCC '17 یا همونComic Con 2017  خود منتشر کرده که واقعا برنامه های باحالی برای سونیک داره.

یک پنل پشت صحنه برای سونیک مانیا وجود داره، بخش آهنگ"Sounds of Sonic"، قابل بازی بودن سونیک مانیا و سونیک فورسز البته نسخه های دمو در نمایشگاه، مسابقهSonic "Ring Jump" ، رفتن در یک برج گنبد شکل برای تجربه کردن سونیک بوم به صورت 360درجه و یک جلسه اختصاصی با تاکاشی لیزوکا.

خب این ها توضیحاتی مختصر برای برنامه سگا در این  Comic con17 بود. پس بهتره نگاهی دقیق تر به این برنامه ها بیندازیم:

 

پنل سونیک مانیا

اگر میخواهید درباره Sonic Mania بیشتر بدانید، پنل Sonic Mania جایی است که باید باشید! این پنل روز شنبه، 22 جولای یعنی امروز از ساعت 7:30 تا 8:30 بعد از ظهر در اتاق کنفرانس 24ABC  برگزار خواهد شد و Takashi Iizukaرئیس تیم سونیک، کریستین وایتهد (توسعه سونیک مانیا)، سیمون تاملی (برنامه نویس سونیک مانیا)، تام فرای و تئه لوپس (آهنگساز سونیک مانیا) اعضای هیئت مدیره توسط آرون وبر (مدیر رسانه های اجتماعی سونیک) بحث و گفتگو می کنند و حرف های جدیدی در مورد انتشار سونیک مانیا در روز 15 آگوست ارائه می دهند.

 

بازی ها (ALL DAYS)
بازی های سونیک که امسال منتشر می شود را میتوانید بازی کنید. شما میتوانید از غرفه SDCC SDGS # 437 دیدن کنید و نسخه ی دمو سونیک مانیا و سونیک فورسز را امتحان کنید.

 

SOUNDS OF SONIC(آهنگ سونیک)

طرفداران میتونند موسیقی باحال بعضی از بازی های سونیک که توسط آهنگساز و گیتاریست Shota Nakama با یک گروه خاص ساخته است را گوش دهند. این تجربه جادویی شامل فیلم های ویدئویی و همچنین برنامه ویژه ای از موضوعات کلاسیک و سونیک مدرن خواهد بود. در سالن Indigo در سن دیگو درساعت 6 بعد از ظهر....

 

مسابقه پرش حلقه  (ALL DAYS)

کسایی که اهل رقابت هستند میتونند در این مسابقه شرکت کنند. جایی قرار میگیرید و توسط یک فنر به بالا پرتاب میشود و باید در حال پرش دستتون به حلقه برسه تا برنده 1000دلار بشید و ازتون عکس و فیلم گرفته میشه (در حال پرش)

 

 

سونیک بوم در یک برج گنبدی شکل:

باید بگم که اطلاعات زیادی در این باره نمیدونم ولی طرفدار ها در یک برج گنبدی شکل جمع میشوند و یک فیلم مخصوص در رابطه با سونیک بوم( ربات در آسمان) میگذارن و شما یک تجربه 360 درجه ای از سونیک بوم خواهید داشت.

 

 

جلسه  AUTOGRAPH (یکشنبه)

این یک جلسه با عنوان AUTOGRAPH Sonic Mania، نظریه برخی از اعضای تیم Sonic Mania Dev بود و در روز یکشنبه یعنی فردا عملی میشود! جلسه ی autograph در روز یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 12 بعد از ظهر در ناحیه ی Autograph در بالا سالن comic con قرار خواهد گرفت. طرفدار ها جمع میشوند و با تاکاشی لیزوکا(رییس تیم سونیک) گفت و گو میکنند در مورد سونیک مانیا و وسایلی که از سونیک دارند را برایشان امضا میکند.

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    این نظر در تاریخ 1396/04/31 و 18:26 دقیقه ارسال شده.

    سلام ممنون از خبرهای خوبتون فقط من شنیدم در جریان کامیک کن سگا قراردادش رو با آرچی لغو کرده لطفا بروید سایت segabits کامل ترجمه کنید تا ما هم بفهمیم چه خبره چون درست نتوانستم ترجمه کنم.

    پاسخ : بله منم همچین خبری شنیدم. سعی میکنم با خبرتون کنم

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


هدایت به بالای صفحه

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی بیست اسکریپت این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید