Sonic Mania Plus یه نسخه پیشرفته یا به اصطلاح توسعه یافته از بازی Sonic Mania هست که در 26 تیر ماه منتشر شده. این بازی به صورت فیزیکی برای کنسول های نینتندو سوئیچ، کامپیوتر شخصی، PS4 و ایکس باکش وان منتشر شد و نسخه دیجیتالی این محصول برای همه کنسول ها در دسترسه. Takashi Iizuka در مصاحبه ای با Famitsu گفت که بازی سونیک مانیا اول به صورت فیزیکی درسترس نبود تا این که کارکنان SEGA پیشنهاد منتشر کردن نسخه فیزیکی را دادند همین طور طرفدار ها هم علاقه داشتند این بازی را نسخه فیزیکی خریداری کنند که در نهایت تصمیم به ساخت Mania Plus گرفته شد و هنگامی که خواستیم این نسخه جدید را بسازیم دنبال راهی برای کنجکاو و علاقمند کردن طرفدار ها به این نسخه بودیم تا اینکه تصمیم گرفتیم، ری و مایتی رابه بازی اضافه کنیم و قابلیت هایی مثل Hammer Drop به این شخصیت ها اضافه شد. Multiplayer هم به بازی اضافه شد تا بازیکن ها حالت چهار نفره بازی کنند.

در هدف نجات دادن سیاره، سونیک به Angel Island رفت و در این جزیره به سفر و جست و جو پرداخت تا اینکه Mighty the Armadillo و Ray را پیدا میکنه که توی یه کپسول زندانی شده بودند بعد از آزاد کردن این دو شخصیت، Heavy Magician که خودش را به شکل مایتی در آورده بود، روبی را دزدید و به دلیل استفاده از این سنگ سونیک و ری به گرین هیل فرستاده میشن. مایتی و ری به عنوان شخصیت های قابل بازی توانایی های دیدنی دارند البته بیشتر توانایی هاشون مثل سونیک، ناکلز و تیلزه با این تفاوت که قابلیت های منحصر به فرد خودشون را دارن مثل مایتی که توانایی Hammer Drop را داره که بهش امکان میده ضربه های محکمی به رقیب هاش بزنه و ری هم توانایی پرواز داره که همین این امکان را میده فاصله های طولانی را پرواز کنه و همین طور از تغییرات مانیا پلاس میشه به مشکل تر شدن boss fights ها اشاره کرد. pinball Bonus Stage هم به سونیک mania pus اضافه شده که بازی را جذاب تر میکنه و Encore Modes هم از مود های باحال برای این بازیه، این حالت به شما این امکان را داره که یک شخیصت را تعویض کنید و با شخصیت دیگه ای بازی را ادامه بدید همچنین موسیقی ریمیکس بازی با آهنگ تم Sonic the Hedgehog CD تعویض شده و همین طور هفتا Special Stages جدید برای سخت تر شدن به مانیا پلاس اضافه شده. به بازی مرحله Angel Island هم اضافه شده که از مراحل قشنگ Mania plus هست. 

با اعلام فروش Sonic Mania Plus گفته شده هرکسی نسخه فیزیکی این بازی را خریداری کنه یه کاور دو طرفه holographic با تم SEGA Genesis یا همون سگا مگا درایو دریافت میکنه و همین طور آرت بوک 32 صفحه ای هم هدیه داده میشه. توی این نسخه جدید منو ها و گزینه نسبت به قبل تغییر کردند.

حالا میرسیم به امتیاز ها:

87/100 (PS4) | 89/100 (Switch) :Metacritic 

 9/10 :GameSpot

  () 7/10 :IGN

8/10 :Destructoid

9/10 :Nintendo Life

 

در این زیر میتونید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

 

برای مشاهده انیمیشن های 5 قسمتی سونیک مانیا اینجا کلیک کنید

 

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


هدایت به بالای صفحه

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی بیست اسکریپت این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید