phantomruby

به فارسی: فانتوم روبی

اولین حضور: سونیک مانیا

رنگ: قرمز مایل به بنفش

کسانی که ازش استفاده کرده اند: دکتر اگمن، ربات ها

هدف:دستکاری فضا-زمان،Powering machinery، تبدیل کردن موجودات عادی به موجودات قدرتمند

زمردی ناشناخته که در سونیک مانیا حضور پیدا کرد و در جریزه آنجل توسط دکتر اگمن کشف شد این زمرد خیلی قدرتمندِ طوری که دکتر اگمن و سونیک بر سر بدست آوردن اون جنگ دارند و اگر دست یک فرد شرور بیفته میتونه اثرات بدی به جا بزاره. فانتوم روبی قدرتی ناشناخته و غیرقابل توصیفی داره که به راحتی میتونه زمان و مکان را تغییر بده حتی از  Master Emerald's هم قوی ترِ. قدرت دقیق فانتوم روبی مشخص نیست، این زمرد می تونه موجی از انرژی را ایجاد کنه که به طور موقت محیط را تحریف کنه و بر روی گرانش تاثیر بگذاره، قدرت روبی می تونه برای ایجاد سازه های انرژی و باز کردن پورتال ها در فضا-زمان استفاده شه. یکی دیگه از قابلیت هایی که و من خیلی دوسش دارم داره اینه که میتونه به موجودات قدرت بده و اونا رو قدرتمند کنه و اون هارو فراتر از اراده اصلیشون قرار بده. قدرت فانتوم روبی در جزیره فرشته(جزیره آنجل) بعد از یک شکست ناگهانی سونیک توسط دکتر اگمن نشان داده شد. اثرات اون باعث شد که جزیره آنجل با وجود Master Emerald's بازهم به دریا سقوط کنه. انرژی منحصر به فرد آن خیلی زود توسط Sonic The Hedgehog و Miles "Tails" Prower شناسایی شد که و تصمیم گرفتند با رفتن به جزیره آنجل به بررسی آن بپردازند وقتی که سونیک و تیلز به جزیره آنجل رسیدند متوجه شدند که Hard-Boiled Heavies، فانتوم روبی را از زمین بیرون آوردند و بعد قدرت phantomruby آزاد شد و سونیک، تیلز، ناکلز و Hard-Boiled Heaviesبه منطقه گرین هیل رفتند(قسمتی از داستان سونیک مانیا) و همین باعث شد که Hard-Boiled Heavies تقویت شه و از Egg-Robos هم قدرتمند تر بشه. دکتر اگمن از فانتوم روبی برای ساختن تیم جنگی و کار های شیطانی استفاده میکنه . صدایی که توسط phantom ruby در زمان جابجا کردن زمان ایجاد میشه مانند صدای همون حمله مکعبی Infinite در تریلر Sonic Forces E3 هست و میشه گفت که دقیقا همونه. برای همین خیلی از طرفدار ها بر این باورند که سونیک مانیا و سونیک فورسز به هم ربط دارند.

سرنوشت فانتوم روبی هنوز معلوم نیست.

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    ریحانه می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/15 و 0:35 دقیقه ارسال شده.

    یعنی قراره ادامه سونی فورسز رو بسازند؟ مثل ماجرای شدو؟ چند سال دیگه می بینیم یک بازی ساخته شده بنام اینفینیت شغال infinite the jackal . کلا ميشه مثل ماجرای شدو. اول ماجراجویی سونیک . بعد قهرمانان سونیک. در آخر بازی شدو خارپشت. الان بر اساس اینفینیت :
    سونیک فورسز- ؟ ( نميدونم چه بازی . شاید قهرمانان اینفینیت. شاید سونیک فورسز 2 و...)- اینفینیت شغال.
    شما چی میگید؟

    پاسخ : دیگه خبری ندارم. نزدیکه یک ساله که تو فاز سونیک نیستم البته همیشه سونیک رو دوست داشتم و خواهم داشت فقط یکمک سرمون شلوغ شده ریحانه خانم

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


هدایت به بالای صفحه

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی بیست اسکریپت این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید