درست شنیدید قراره یک سری اتفاقاتی در این وبلاگ بیوفته، یه چیز هایی قراره تغییر کنه. اما قبل از اون باید به یک چیزی اشاره کنم اونم بازدید خیلی کم از مطالب و نظر ندادن شماست. وضعیت نظر ها، بازدید مطالب و عضویت های این وبلاگ واقعا بد هستش و اگه این طوری بیش بره چاره ای جز بستن وبلاگ نمیبینم و خودتونم میدونید که الان بیشتر وبلاگ های سونیکی فعالیتی نمیکنن... خب عضویت کمه من مشکلی ندارم چون ممکنه یکم وقت گیر باشه و یا بعضی ها ایمیل نداشته باشن... ولی نمیتونم از نظر ندادن ها بگذرم چون فوقش یک دقیقه طول میکشه. یک سال فعالیت کردیم و 71 مطلب گذاشیتم ولی بیشترشون هم بازدید هاش کمه و هم نظر برای اون مطلب. ما چند نفر هستیم که داریم در ابین سایت برای سونیک فعالیت میکنیم، شاید ببینید که من دارم همش مطلب میزارم ولی قبل از هر فعالیت یکی داره کمیک ترجمه میکنه یک نفر دیگه داره بازی آماده میکنه و یکی داره خبر های سونیکی رو ترجمه میکنه.... و بعد از آماده شدن اون ها من کارم اینه که اون هارو در وبلاگ قرار بدم به همین دلیل اگه خبری از سونیک میشد در همون روز یا روز بعدش سریع در وبلاگ قرار داده می شد. بله دوستان من تنها نیستم و چند نفر دیگه هم دارن به من کمک میکنن و اون ها از فامیل من هستند مثلا یکی از اون ها MK42 هستش که اول قرار بود مطلب در سایت بگذارد و من قرار شد کمیک های سونیکی رو ترجمه و بهش بدهم تا فعالیت بکنه ولی تغییراتی به وجود اومد که من شدم نویسنده، و MK42 بازی های سونیک رو جمع آوری میکرد تا من اون هارو در سایت قرار بدم. و یا مثلا MOHSEN1841373 که خیلی از اخبار سونیکی رو ترجمه میکرد و هنوز ترجمه میکنه برای همین شد که تونستیم در یک سال خیلی فعالیت کنیم همش برای علاقه ای که به سونیک و سگا داشتیم. پس ممنون میشیم که نظر بدید چون اگه نظر ندید ممکنه این وبلاگ بسته بشه. خب زیادی از بحث اصلی خارج نشیمlaugh قراره یک سری تغییراتی در سایت اتفاق بیوفته مثلا یکی از اون ها اینه که قراره فعالیت های متنوعی داشتیه باشیم که یکی از اون ها آلبوم بازی های سونیک بود اما این تازه اولش چون قرار ایده های زیادی رو عملی کنیمlaugh و مثلا یکی از اون ها اینه که خود شما که داری این مطلب رو میخونی از طریق منو کاربری ، مطلب مرتبط با اون موضوع رو بزاری و از تجربه خودت بگی خب بیشتر از این هم نیمتونم بگم.

خب این پست هم به پایان رسید به امید پست بعدی، و نظر هم فراموش نشه surprise

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    این نظر در تاریخ 1396/04/27 و 12:26 دقیقه ارسال شده.

    سلام من همیشه مطالب ارزنده ی شما رو چک می کنم و کامل می خوانم،باشه از حالا نظر هم می زارم.فقط لطفا وبلاگ رو هیچ زمانی تعطیل نکنید.

    پاسخ : سلام
    بخاطر بازدید از مطالب ممنون، ولی ما اجباری به نظر گذاشتن نداریم فقط منظور این بود که طی یک سال بهتر بود طرفدار های سونیک بیشتر نظر میدادند تا ماهم فعالیتمون بیشتر میشد.

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


هدایت به بالای صفحه

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی بیست اسکریپت این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید