سونیک امروز 27 ساله شد و اون جوری که من میدونم جشن تولد Sonic Joypolis در حال برگذاری است. برنامه جدید سگا برای آینده معلوم نیست اما یک یه چیز معلومه اونم سونیک مانیا پلاس و Team Sonic Racing که در آینده منتشر میشن. سونیک مانیا و سونیک فورسز امسال در جهت بازگشت جوجه تیغی محبوب تلاش کردند و تا حدی موفق شدند اما بقیه بازی ها مشخص نیست در چه جهتی حرکت کنند ولی مهم اینه که سگا دنبال برگشت سونیک هست و کار های خوبی انجام خواهد داد برای همین طرفدار ها هنوز امیدوار هستن. سونیک محبوبیت خودش را بعد از 27 سال حفظ کرده چون هرکسی اسم سونیک را میشنوه قطعا میگه یاد اون روزا بخیر. پس سگا میتونه با یه برنامه ریزی خیلی خاص بازی و سریالی بسازه که معروف بشه البته بعضی ها هم نظر مخالفی دارن و میگن سونیک وارد عصر تاریکی شده و دیگه نمیتونه برگرده که از نظر من این حرف درست نیست چون این جوجه تیغی برای جهانی شدن نیاز به توسعه درست و حسابی داره. برای همین ماهم منتظریم تا با بیرون اومدن فیلم جدید سونیک و بازی های جدید، سونیک دوباره دیده بشه. ما هم فعالیت میکنیم و تلاش میکنیم که طرفدار ها را زیاد کنیم هرچند Sonic دیگه توی این کشور معروف نیست و بچه ها بیشتر به بازی های فوتبالی، جنگی و... سرگرم هستنD: ولی میدونم که یه روزی سونیک به جایی که باید برسه خواهد رسید البته اگه سگا بعضی از مشکلات را حل کنه...

تولد مبارک سریع ترین موجود زنده

جریان تولد سونیک را از لینک زیر دنبال کنید:

https://www.youtube.com/channel/UCUNYWmlvdPYcFlrs3a1EfPg

______________________________________________________________________________

در مورد تولد دوسالگی وبلاگ:

خب دوستان واقعا خوشحالیم که تونستیم یه سال دیگه هم فعالیت کنیم و پیشرفت کنیم. اما موقع تولد وبلاگ، رزبلاگ دچار قطعی شده بود برای همین نشد همون موقع این مطلب را قرار بدیم. فکر نمیکردم تا الان بتونم فعالیت کنم ولی معجزه شد و توی این راه موندم :Dبخاطر علاقه زیاد به سگا و این جوجه تیغی محبوب این وبلاگ را تاسیس کردم و خیلی ها در این زمینه بهم کمک کردن تا به اینجا برسم و هنوز هم کمک میکنن تا اینجا 142 مطلب گذاشته شد و 38 نظر ثبت شد ولی بخاطر مشکلات رزبلاگ کمی از مطالب پاک شد، بازدید کل هم حدود 25 هزار بود که اون هم آمارش الان برگشته به 8 یا 9 ماه پیش. اما تونستیم بمون و فعالیت کنیم البته در این چند وقت پیش تصمیم گرفته شد فقط از سال های اول سونیک یعنی 1999-1991 مطلب بزاریم و این کار هم انجام میشه، و یه جورایی وبلاگ برای فن کلاسیک ها بیشتر مورد توجه خواهد بود. در ادامه هم بیشتر بهSonic Underground خواهیم پرداخت laugh. اخبار هم قرار داده میشه ولی کمتر یعنی اخبار مهم وکلی را قرار میدیم و مثل قبل وارد جزئیات نمیشیم درمورد پیج جزیره سونیک هم بگم که علاقه ای بازگشت به اوجا را فعالا نداریم.! امیدوارم در آینده نظر های شما هم زیاد تر بشه و همین طور وبلاگ های بیشتری هم ساخته بشه چون حدود دوساله که وبلاگی از سونیک ساخته نشده اگه ساخته شده بعد از چند وقت تعطیل شده، من هم سعی میکنم تا جایی که امکان داره و در توانم هست از سونیک و شخصیت های این سری فعالیت کنم اگر چه دیگه طرفدار های قدیم رفتن و دیگه نیستن. یه مورد دیگه هم هست، من دیگه اهل سر زدن به وبلاگ های نیستم و کمتر سر میزنیم برای همین ممکنه من را تا چند وقتی توی بقیه وبلاگ ها نبینید. ولی شما ها گاهی به اینجا سری بزنید و نظر بدید:D هدف من ساخت یک وبلاگ مثل سایت SONIC SATAM در آینده خواهد بود.

منتظر بقیه مطالب جزیره سونیک باشید...

 

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


هدایت به بالای صفحه

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی بیست اسکریپت این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید